Jmsola Jmsola

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

2004 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Tuesday 23 de September de 2008
Traversée de la Meije (3982m)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1915 visitas

Aquest cap de setmana vam aprofitar que teniem tres dies de festa per fer la travessa de la Meije. Dissabte: pujada al refugi del Promontoire (4h) Diumenge: arête du Promontoire, travessa des del "Grand Pic de la Meije" fins al "Doigt de Dieu" i baixada al refugi de l'Aigle. (17h) Dilluns: bai

Tuesday 24 de June de 2008
Aiguille de Bionnassay (4052m): face nord

Aquest cap de setmana hem escalat la cara nord de l'Aiguille de Bionnassay: aquesta cara nord de 1100 metres de desnivell canvia molt rapidament de condicions, aixi que l'itinerari que hem overt és segurament una primera (almenys no apareix en cap altra ressenya). Descripció: Desnivell: 1100 met

Monday 10 de March de 2008
Balmhorn (3698m)

Sortida d'aquest cap de setmana al Balmhorn: hem fet la primera baixada de la cara oest (300m, 40°) de la temporada... sobre une neu pols de somni!

Monday 30 de April de 2007
Fletschhorn (3993m) - Face Nord

Aqui us passo algunes fotos de l'entrenament de fa dos caps de setmana a la cara nord del Fletschhorn (Alps Valaisans de l'Est). Via: Wienerroute (AD+, 800m, 45°-60°) com que les condicions eren molt mes bones del que ens pensavem, després d'arribar al cim (2h30 d'escalada!!!)... vam decidi

Tuesday 13 de March de 2007
Aiguille d´Argentiere (3902m)- Couloir en Y

Primera hivernal en altura de la temporada: ahir vam pujar el couloir en Y de l'Agulla d'Argentiere (3902m). La baixada... esquiant per el Glacier du Milieu!

Tuesday 12 de December de 2006
Goulotte N - Aiguille du Tour

Abans que la neu vesteixi definitivament de blanc el massis del Montblanc, el divendres 1 de Desembre vam anar a fer l'ultima goulotte de la temporada... aquesta vegada a l'Aiguille du Tour. Sortint del parking du tour a les 6 del mati, a les 6 de la tarda ja estavem altra vegada al cotxe despré

Tuesday 14 de November de 2006
Goulotte du Col du Plan

Aquest diumenge, altra vegada mal temps a Chamonix... aixi que hem decidit de fer una goulotte a la cara nord de l'Aiguille de Midi. Goulotte du Col du Plan: II, 4, 600m Novembre 2006 www.jmsola.net

Tuesday 31 de October de 2006
Aiguillette d´Argentiere

Aiguillette d'Argentiere ------------------------- Regio: Chamonix Diu la llegenda que Gaston Rebuffat va escalar aquesta agulla el 1941, amb botes de claus i fumant la seva pipa... al arribar al cim, la pipa no s'havia apagat! He canviat el nom de la galeria (l'anterior estava mal escr

Friday 20 de October de 2006
Obergabelhorn (4063m)

Escalada de la Cara nord de l'Obergabelhorn (4063m) ----------------------------------------------------------------- 13-14-15 d'Octubre del 2006 L'hivern s'acosta... i amb ell les grans parets alpines tanquen les seves portes als alpinistes motivats. Per escurçar l'espera fins a la tem

Corredores y Escalada en hielo | Alpes - Montblanc
El Portalet - Face Nord Directa
Tipo de Entrada: RESEÑA

Una cara nord molt variada i divertida a l'Est del Massis del Montblanc, a la regio de Trient. Cim: El Portalet Altura: 3344m Nom de la via: Versant N direct Altura de la cara: 350m Cotacio: D- Situacio: vesant Est del Montblanc a la zona de Trient Aproximacio: des de Champex aproximar-se al

Esquí de Travesía | Alpes - Alps Penins - Saas Fee - Zermatt
Strahlhorn (4190m)
Tipo de Entrada: RESEÑA

Descripcio d'una interessant travessa a esquis entre Saas Fee i Zermatt, passant pel cim del Strahlhorn a 4190m. La travessia en esquis es millor dividir-la en dues etapes: Primera etapa ------------------ Punt de sortida: peu de pistes de l'estacio de Saas Fee Punt d'arribada: el refugi Brita

Corredores y Escalada en hielo | Alpes - Ecrins
Cascade Moulins
Tipo de Entrada: RESEÑA

Ressenya de dues variants de la Cascada "Les Moulins" (III - 4 - 180m) Com arribar-hi --------------------- La cascada es troba 3 Km abans del poble de "La Grave", 60 Km a l'est de Grenoble (Alps francesos, al Massis dels Ecrins) Deixar el cotxe just després del tunel, i caminar uns 5 minuts.

Tuesday 11 de October de 2005
Eiger Monch i Jungfrau

Impressionant imatge des de la terrassa de casa: els Alps Bernesos s'aixequen com immenses muralles. D'esquerra a dreta, l'Eiger (amb la seva cara nord), el Monch i la Jungfrau. Camera: CANON EOS-300D Objectiu: 300mm Resolució original: 2048x1360 pixels

Tuesday 20 de September de 2005
Aiguille du Chardonnet (3824m)

Escalada de l'Aiguille du Chardonnet (3824m) el 19/09/2005 ----------------------------------------------------------------------- L'Auiguille de Chardonnet es troba a la part oest del massis del Mont Blanc. La seva travessa (arête Forbes per a la pujada i arête W per a la baixada) normalment

Thursday 8 de September de 2005
Zinalrothorn (4221m)

Travessa del ZinalRothorn el dia 3 de Setembre del 2005 -------------------------------------------------------------------- Sortida de la Cabana de Grand Mountet (2800m) a les 4h. Escalada de l'aresta SW (Rothorngrat): D amb gendarmes de IV i V- en roca de molt bona qualitat. L'arribada a